23sekerkiz Evet, çok memnun kaldım. Normal doğum eğitimi, emzirme eğitimi, nefes eğitimi, pilates eğitimi aldık. Bunların yanında doğum sonrası anne bakımı, bebek bakımı, doğum sırasında yapılması gerekenler, kasılmaları karşılama gibi şeyleri de öğrendik. Benim gittiğim hastanede aynı zamanda doğumhaneyi de gezdik, ebelerle tanıştık, odaları gördük. Haftasonu eşli eğitim yapıldı. Kısacası hem eğlendim hem de öğrendim, bilmediğim biçok konuda bilinçlendim, bazı korkularımın da yersiz olduğunu gördüm.