Ozican Aturkk 2 kere oldu bana.Doğal yollarla geçirdim.Ilık ballı su içtim c vitamini aldım.Öksürük için pekmezin içine tereyağı eritip içtim.1 günde iyileştim ben🙏 Geçmiş olsun sizede