Nil_19 EsZe Sizede çok geçmiş olsun🙏🏻 Bugün kan verdim yeniden bakalım ne olcak. Benimde 0.09 a düşmüş. Gebelik sonrası normale dönüyor mu acaba hamilelikte ki hormonlar mı etkiliyor böyle
EsZe Nil_19 bildiğim kadarıyla normale dönüyor ama doktora sorarsınız yine. Dediğim gibi bende zaten var olduğu için böyle bi soru sormamıştım doktora 😊 teşekkür ederim size de geçmiş olsun 🙏🏻