Bugünkü ayrıntılı ultrasonda bebeğimin kalbinde parlaklık olduğunu söyledi doktor. Hiperekojen olarak geçiyor ve dawn sendromu belirtisiymiş %99 doğru sonuç verdiği için nifty testini önerdi doktorumuz içimiz rahat etsin diye. Tahlil verdik hastaneden çıkınca. Bu testi yaptırıp sonuç alanlar nasıl sonuçlar aldıklarını yazarsa çok mutlu olurum.