Genccannee Doguma 10 gün var ama bebek daha inmemiş aşagı sizce inermi bu 10 gün içinde? Çünkü 10 güne kadar kendi sancınla geldin geldin gelmedin suni başlıcaz dedi doktorum.. 🤷♀️
Yusufburcu61 Genccannee benim 39+6oldu hala inmedi yarın suni deniycekler inmezse açılma olmazsa sezaryen olacak 😞
Bayburtlu69 Genccannee vajinanın üzerinde kocaman bir şişlik olursa yanlar sağ ve sol taraf boş olacak vajinanın tam üzerinde şiş olunda baş aşağı oluyor.. O zaman doğum başlar çünkü kanal girmiş oluyor
Genccannee Yusufburcu61 Bayburtlu69 Allahım sağ sağlim kucagımoza almayı nasip etsin tek değilmişimm 🤷♀️
Tubalikiz Yusufburcu61 hem suni deneyp olmazsa sezeryna donck bu durumda ikisinide cekms olacaksnz bnde 38 haftalgm en korktgm seylerden biri bu bu duruma hazrmsnz 🤔 :)
Zeydo Hurma yiyenleri duydum bide meryem ana otu diye bir şey varmış iyi geliyormuş sanırım bu gibi durumlarda araştırın isterseniz. Allah yardımcınız olsun 💐
Krispii16 Genccannee endişelenme 39+6 yum bebeğim hayla kanalda değil Doğum başladığında sancılarla birlikte girer dedi doktor
Ecemdefne Genccannee ben normal şartlarda yarın 40 oluyorum hala kanalda değil. Ebe bebek ağırlığından da inemiyor olabilir dedi. Yani tabi ki sadece bebek ağırlığı değil bizim anatomimiz ile de alakalı
Tugce367 Genccannee ben de 40 hafta olmak üzereyim 4 gün kaldı bebeğim kanala inmedi 5 gün önce nişan da geldi doktorum sancıların da başlamış bu hafta içi bebek kesin gelir dedi ama hiç bir hareketlenme yok