Busrhazal20 10 haftalık hamileyim karnım çok agiriyor sancim oluyor bunları yaşayan var mı goguslerimdeki şişkinlik gitti acıma falan yok mide bulantı-kusma halsizlik var sırt bel ağrısı var ama göğüslerim neden küçüldü anlamadım sizce herşey yolunda midir 😑
EUEUEU Busrhazal20 normladir bnce bnmde o hftalardan snra göğüs hassasiyetim giitti diger belirtilerin bndede vardı hep