Deletedmom00710 yigitalptb iyi geldi mi bari ? Kötü tarafı da tekrarlaması geçiyor ama sonra yeniden tekrarlıyor dimi
yigitalptb Deletedmom00710 ilk fitil işe yaramadı o yüzden 2. Küre geçtik o işe yaradı. İlk önce vagihex kullandım, sonra gyno xl
Deletedmom00710 Eyll_kuzu hadi inşallah bakalım bende yarin gidicem ilaç içmeyi de hiç sevmiyorum işin kötü yanı
Mliko6 Bendede gebelikten önce vardı geçti şmdi bayramda köye gittik üşütüm 4 gündür idrarımı yaparken yanıyoru m çıktıkdan sonra bol su içiyorum ve sıcak torbamı altıma koyuyorum biraz iyi geliyor ama gebelikten dolayı idrarımı çok tutamıyorum :((