Fatmadenizzz Bende 20+4 haftalığım şuan. Tahmini doğum tarihimiz 25-30 ekim arası bir tarih sezaryen olcam nasipse
Irem19 espalp aynı haftadayız bende öyleyim hem eylül hem ekim annesiyim bakalım ne zaman gelecekler 🥰
yapoo04 Ozge3747 bende 22+2 haftalık hamileyim 3 düşüğüm var bu 4. gebeliğim sağlık ocağında ki hemşire düşük hikayesi olanlara önerilmiyor pek dediği için olmadım aşı ama bilmiyorum doğru mu yapıyorum acaba 🤔
Ozge3747 yapoo04 Valla benim bebeğim tüp bebek olmasına rağmen doktorum yaptır dediği için yaptırdım bugün, öyle anlatıldığı kadar da bir sıkıntı yaşamadım aslında. Siz de doktorunuza sorun isterseniz
Seherrrrr ilaydaayavuzzz bizde 23+4 olduk oglusumla 💙🙏 doguma 13 ekim dedi doktor hayirlisiyla InsaALLAH 🙏🙏