Hanımlar ben daha bugün öğrendim 4haftalıgım ve inanlmaz sol kasık ağrım var sizde de böylemiydi lütfen yardımcı olunuz bir de belim kırılıyor önce işi saatlerce tutardım şimdi yarım saat yürüsem ve mutfakta yarım saat kalsam belim kırılıyor ağrıdan üçgündür böyle ,sizce normal mi ?