Kuzeyinnannesiiiii 39 +1 haftalık hamileyim sabah uyandigimdan beri karnimda ve belimde ağrı var çok sık tuvalete gidiyorum ağrılar geçiyor tekrar yine başlıyor Sanki ağrılar sıklaşıyor
Didemm91 Kuzeyinnannesiiiii 38+4 olduk bekliyorum ama sizin tarif ettiğiniz Doğum sancısı gibi görünüyor bence takibe alın sıklaşırsa doktora gidin hayırlısı olsun 🥰