Enszynp25 Kozlar hepinize merhaba doğumuma iki hafta falan var ve göbeğime ağda yapamıyom çok acıyo sizce tüy dökücü krem kullansam bi zararı olurmu yada benim gibi olan varmı yardımcı olurmusunuz fikrinizi söyleyip
Ozgur55 Ağda da yapabilirsin acıyo ama hemen çıkmaz en azından tüy dökücünün bi zararı olmaz heralde hemen çıkması dışında