Mucizebebek16 Yesiimduurmus 12+4haftalık olduk çok şükür bugün ikili tarama testi yaptırdık ense kalınlığı Yok büyük ihtimal güzel çıkar kan sonucu dedi inş bir önceki kontrol de erkeğe benzetti bugünkü kontrol de Kıza benziyo dedi hayırlısı olsun sağlıkla gelsin ilk gebeliğim çok bekledik🤲🏻Çok şükür rabbim hepimize sağlıklı evlatlar nasip etsin
Yesiimduurmus Mucizebebek16 bebeğiniz için herşey yolunda gözüküyor çok şükür bizde bu cuma ikili teste gireceğiz hayırlı sonuçlar bizede inşallah 🙏😍
Burcu77 Yesiimduurmus Bizde 14+3🤰 aralik 6 gibi konusuyor simdilik.. benimde hic bulantim olmadi sadece 2 defa istifra ettim o kadar cinsiyetimiz de cumartesi gunu belli oldu kızçemiz olucakmış insallah 🤲😍 bulanti tarzi seyler bence genetik benim annemde hic bulanmamis bende oyle cok rahat geciyor cok sukur
Yesiimduurmus Burcu77 çok iyi sevindim sizin adınıza bir kız bebeği de bana inşallah gönlümden kız geçiyor ama en önemlisi Allah sağlık versin tabii 🙏❤️
DGizem Bizde 12+3 olduk ikili tarama yapılcak bu hafta ama bas agrım ve miğde bulantım hala geçmedi çok halsizim☹️
Yesiimduurmus DGizem Allah yardımcınız olsun eminim çok zorlanıyorsunuzdur 😥 bu zamanlardan itibaren geçer derler ama umarım sizinde geçer bulantılarınız falan kısa süre içerisinde
UmudumOldun Yesiimduurmus 12+3de cinsiyeti öğrendik . Şuan 14+3um ama burada o kadar çok cinsiyet değişen görüyorum ki hep bı acabami diyorum yani 😊
Yesiimduurmus UmudumOldun ne söylediler cinsiyete evet haklısınız bende çok değişen cinsiyet okuyorum 🙂
Yesiimduurmus Vildann38 sizin bebeğinizde size hiç zorluk yaşatmamış tıpkı benimki gibi canımız bebeklerimiz 😍🙏
Kuzeym 13 haftadayım ikiz gebeyim mide bulantisindan hic bisey yiyemiyorum.su bile içemiyorum :( zararı olur mu bebeklere acaba
Yesiimduurmus Kuzeym nekadar doğrudur bilemiyorum tabii ama mide bulantısı bebek için herşeyin yolunda olduğunun göstergesiymiş derler bende açıkcası bazen hiç midem bulanmadığı için ve kusmadığım için korkuyorum bence bulantılarınızın bebeğinze bir zararı yoktur çünkü her hamilede oluyor normaldir bence genede doktorunuza danışmanızda fayda var tabii 🥰 en kısa zamanda inşallah durur bulantılarınız
Skbn01 Kuzeym canim bebeklerin şuan senin deponda olan besinleri alıyor ya çok etkilenmezler ama sen yine de zorla kendini şu bile içsen yarar onlara şu an,rabbim kolaylaştırsın bir an önce inşallah benimd3 çok bulantim kusmam oluyor anlıyorum seni
Mutlu_E Kuzeym bugün bir yazı okudum bebek son 3 aylık döneminde beslenir yani kilo alır gibisinden canını sıkma canım bebeklere miden bulanıyorsa doktoruna bir danış belki ilaç falan önerir 🤷🏻♀️
Yesiimduurmus Kuzeym ilk zamanlarda bebek annenin yedikleriyle beslenmiyor diye biliyorum zaten sonrasında da bulantılarınız duracak ve iştahınız açılacaktır bebeğinizde sizin yediklerinizden faydalanacaktır merak etmeyin 🙏❤️❤️
Duuyguum Kuzeym ben sadece domates ve meyve yedim 11. Haftaya kadar canım on gün önde çıktı maşallah 12 den sonra iştah patlaması yaşadım resmen
Beyzanurlina Yesiimduurmus her yedıklerımızde bebege gtmiyo mercimek gibi vs yicekler bebegı besliyo her yedın beslemıyo ne yazıkki derler ya kendıne yemişsin 🤣
Skbn01 annevebebek17 umarım en kısa sured3 atlatiriz yoksa gerçekten bizim için zor bir süreç,kuzum yarın 2li test için gidecez birde detaylı ultrasona girecem Allah izin verirse o zaman söyler diye düşünüyorum cinsiyeti,seninki belli mi?
annevebebek17 Skbn01 yok canım bende yarın gidicem söyler mi bilmiyorum bende merak ediyorum hakkımızda hayırlısı olsun inşallah🙈😄😊
Skbn01 Yesiimduurmus Amin canim inşallah,Bebek sağlıklı olsunda kusmaya da raziyim demeye başladım artık napayım