Kizlar ben balik yagi icemiyorum kusturuyor onun yerine avokado da da omega 3 var yazıyor ben internetten araştırdım çok yararlı kramplara falan da iyi geliyor ama benim durumumda olup doktor tavsiyesiyle yiyen var mı yani aynı oranda karsiliyormu acaba doktor tavsiyesi alan var mi