Ben 10+3 oldum bugün 😊 hapşırınca o ağrı bende de oluyor eskiden bu kadar hapşırıyo muydum diye düşünüyorum hatta 😄 bazen kuyruk sokumu kısmında bazen de karnımda sancı oluyor. Önceki kontrolüm 7. Haftamda oldu doktorum bi ay sonra gel dedi. Sizce gittiğimde ikili test yapar mı yoksa başka bi güne randevu mu verir