Mislimelek geçenlerde biri yazmıştı yine burda, sürekli midesi bulanıyormuş bir sabah uyanmış bulantı yok korkup doktora gitmiş. Gülmüştüm bunu okurken yok artık diye. Amaaa kadın haklıymış. Benimde tedavili oldu hareket etmedikleri için (11+2) midem bulansında bir işaret olsun diyorum. Kısaca seni çok iyi anlıyorum😂