Annebebek122 34-35 gibi bitmiş olsun. Hatta 33 en uygunu. Sonra insan ağırlaşıyor. Ne kadar erken o kadar rahat. Benim göbeğim çok büyük değildi. Öyleyken bile 35-36da kendiminkini zor yaptım. Kızımınki 33 de hazırdı. Yıka ütüle etiket kes falan çok uğraştırıcı