eced16 Doktorum hastaneye bağlı değil, muayenehanesi var. 32. Haftada Çalışabilir raporunu kendisi verebilir mi bana yoksa hastaneye bağlı başka bir doktordan mı almak zorundayım? Tecrübesi olan arkadaşlar Bilgi verebilir mi? 🤗
Rozi eced16 başıma gelmedi sadece tahmin yürüterek söylüyorum. Doktorunuz SGK nın sistemine giriş yapabiliyorsa çalışabilir raporunuzu da düzenleyebilir bence. Normalde hiç rapor ( iş göremezlik) yazmışmıydı size?
Tiryaki eced16 ben almistim ordan bizi bas hekime yonlendirdiler onun imzalamasi gerek.ben de yedegi vardi bulursam bakayim kac doktorun imzasi gerekli ama siz yine de doktorunuza bir sorun
Tiryaki eced16 buldum.dedigim gibi bi gorundugun doktor imzaliyor bir de bas hekim imzaliyor.doktoruna imzalatip seni herhangi bir hastanenin bas hekimine yonlendirebilir.belki de kendisinin ikisine de yetkisi vardir.siz en iyisi doktorunuza danisin
eced16 Rozi hayır daha önce yazmamıştı hiç. Çalışabilir yazamazsa Doğum sonrası iş görmezlik raporu yazması konusunda da sıkıntı olabilir demektir. Doktor değiştirmek zorunda kalacağım sanırım