Ygmrbrsakky Gebeliğimin 5.haftasındayım ve sol kasığımda ağrılar oluyor sol tarafım belim kasığım şiddetli ağrıyor tecrübeli olanlara soruyorum acaba cinsiyetimiz ne olabilir🤗🙏
Rozi Ygmrbrsakky sadece içgüdüsel olarak cevap vericem 🤗 2 hamileliğimde de dediğin belirtiler vardı. İkisi de kız🤗
turkuaz1290 Ygmrbrsakky canım pıt pıt atmalar bendede oldu bikaç kez doktorum rahimin genişliyo kasların hareketleri onlar dedi 20. haftaya kadar hissedemezsin onlar hep kasların gevşeme hareketleri dedi 😊 kasıkta ağrı 5. 6. haftada solda oldu şimdi 10+5teyim sağdada çok oluyor soldada..sağlıklıca gelsinler inşallah
Melegimm19 Ygmrbrsakky benimde başından beri sol kasığımda ağrılar batmalar seyirmeler oldu canım şuan 16 haftalığız prensesimiz olacak inşallah 😍😍🙈🙈 öncelik sağlıklı olmaları tabiki ama inşallah gönlünden geçendir anneler hisseder benim hissettiğim çıktı ❤
Rukiye2709 Ygmrbrsakky benimde en başından beri solumda ağrı vardı ve burda kimse inanmasa da hep sol tarafımda pıt pıt kalp atışı hissederdim ama büyüklerim hep hissetmen normal derdi oğluşumuz olacakmış :)
Ygmrbrsakky Rukiye2709 bendede pıt pıt atma oluyor kaşıkta değil karnımda ve gözle görülüyor hayırlı sağlıklı olsun inşallah 🙏🥰
Aysenuruysl Rukiye2709 benimde aynı şekilde sol tarafımda aşırı ağrım olurdu hep sol tarafıma yatma ihtiyacı hissediyordum bebeğimde sol taraftaydı ama kızım olucak nasip bu işler ☺️
Ekincis Ygmrbrsakky 5. Haftada mıı ben 16da falan çok az az hareket hissederdim benim kızımında kafası solda kafa atıyo çoğunlukla 🤪 (26) Haftada öğrenmiştik cinsiyeti
3333 Benim de ilk gebeliğimde sol taraftaydı kızımın olacağını öğrenmiştik 😊😊şuan ki gebeliğimde sağ tarafımda bebeğim oğlum olacağını öğrendik 😊rabbim evinize kucağınıza hangisi hayırlı evlat olacaksa rabbim sağlıkla onu versin inşallah 🙏🏻
BirVeraAnnesi35 Ygmrbrsakky benimde solumda hep bebekte ağırlarımda ama kız gibi dedi dr net göstermedi henüz😊
Ygmrbrsakky Çok heyecanlı bir süreç insan duygularını paylaşıyor paylaşıyor bitmiyor taa buralara kadar geldi heycanım🙏 Teşekkür ederim hepinize🤗
Oglumabioluyor60 Ygmrbrsakky belki sacma gelıcek ama oglumda ılk sol kasıgım agırdı şimdi yıne hamıleyım kızım olucak bundada sag tarafta hep baskı hıssettım☺️