https://hizliresim.com/vaQJNO
Şimdi yazmaya kalksam hikayemi kimse okumaz kaçar,o kadar uzun bir yolumuz var ki.5 yıldır binbir çaba ile kavuşmak istediğimiz evladımıza kavuşacağız çok şükür,bir sürü acı bir sürü kayıp,bir sürü ameliyat geçirdim bu yolda.Allah bana 10. yılımızda 9. bebeğime bebek bezi aldırmayı nasip etti,bebek bezleri şimdi kargo ile evime ulaştı.Şükürler olsun,Allah kullandırmayı nasip etsin.29 hafta olduğumuz bu güne kadar bir sürü şey aldık.Fakat eve koli koli bez girince benim için en duygusal an oldu.Benim evime de girecek miydi bunlar diye ağla ağla bir hal oldum.Hepinize bu gözyaşlarını yaşatmayı nasip etsin Rabbim.Hamileliğimle bebeğimin sağlığıyla ilgili her gelişmede,bana onu soran herkese ilk cümlem “Allah isteyen herkese nasip etsin ’oldu.Benim kadar kimse çekmemiştir.Asla umudunuzu kaybetmeyin.Hele ki bir kaç yıldır bu mutluluğu bekleyen anne adayları,inanın sizler hiç bir hamilenin yaşamadığı mutluluğu yaşayacaksınız.Allah hepimizi evlat kıymeti bilen kullarından olmamızı nasip etsin 🙏🏻
En kısa zamanda sizin de şükür dualarınızı okumak dileğiyle