Sdagllce Biraz once doktorun yanindan ciktim. 7+4teyim. Kesenin arkasinda kanama gordu progestan yazdi. Gecen sefer gittigimde kanama filan yoktu neden olmustur korkmali miyim neler yapmaliyim nolur akil verin bana 😔
Efsuni Sdagllce olabiliyor bazen canım plesenta kendine yerleşecek alan aradığında yapabiliyor yahut stres yorgunlukta yapabiliyor ilacını aksatmadan kullan içini ferah tut bol bol dinlen fazla ayakta durma insallah bir daha ki kontrole kadar toparlarsın
Aysebkr1258 Sdagllce kese dışında olduğu için çok sorun değil kafana takma ilacını iç faydasını görürsünüz inşallah çoğu hamilenin başına gelebilen bişey
bebiiimamm Sdagllce aynen bende de öyle oldu yani kanama demedi de biraz düşük tehlikesi gördüm dedi o hapı yazdı ama şimdi geçti korkmayın bol suiç dedi bi de stresten uzak durmanızı tavsiye ederim