Smyyeekdr Doğum sonrası kanama için ped mi çocuk bezi mi hasta bezi mi daha kullanışlı olur her kafadan bir ses çıkıyor ne yapacağımı şaşırdım bilen arkadaşlar yardımcı olur musunuz
Aysebkr1258 Smyyeekdr hastane için hasta bezi aldım bi paket ilk günler kanama yoğun olduğu için daha rahat olur diye düşündüm eve çıktıktan sonrası içinde pes aldım bol bol uzunlardan
Cagla87 1 paket Depend al. İnsan o kafayla ped değiştirmekle uğraşmak istemiyor. Benim kanamam yoğun olmadı ama sürekli değiştirmekle uğraşmadığım için çok mutluyum.