Yagmur98 doğum sancısı belden ve rahmin üst tarafından kasılma başlar. Düzenli aralıklarla devam eder ve şiddeti de artar. Rahmin yukarısından başlayan kasılma aşağı doğru iner ve bütün rahim kasılır. Her kasılma da nefes egzersizi yapılırsa daha çok rahatlarsın. Açıklık tam olduğunda sancı geldiğinde ıkınma yapmak zorundasın bebek aşağı gelsin diye. İyice ağza yaklaşınca zaten büyük tuvaletin geldi sanıp otomatik olarak ıkınma gelir. Sonra Bi bakmışsın bebiş kucağında 😀☺️ sağlıkla gelsin İnşaEllah ben böyle öğrendim gebe okulundaki eğitimde