2 gündür korkunç ağrı ve kramp yayılıyor göbek deliğimden kasıklara doğru. Dün acile gittim nst.de çekildi sancı çıkmadı. Magnezyum kullan dedi, kullanıyorum zaten etki etmiyor. Dönemiyorum yürüyemiyorum bile Göbek deliğine dokunamıyorum bile öyle hassas bir sızı var. Sizde de oluyor mu yoksa başka doktora mı görünsem? 34+2 bu arada