Selvaelyenn 12 haftadayız. Herhangi bir çatlak vs yok amaa olmamasına karşın çatlaklar için krem önerisi olan var mı tşekkür ederm şimdiden
zcolak Selvaelyenn bizde 12+6 dayız şuan sadece banyodan banyoya bebek yağı kullanıyorum bu ay sonuna doğru lierac krem alacağım onun iÇin iyi yorumlar okumuştum.
Nil123 Selvaelyenn ben akşamları frei öl yağını kullanıyorum düzenli olarak. Her sabahta bepanthol un onarıcı bakım merhemini kullanıyorum. Her dulyan sonrada hindistan cevizi yağı sürüyorum. 😂
Fatos00 Selvaelyenn sabah kalkınca soguk pires Hindistan cevizi yağı sürüyorum akşam yatarken lierac krem kullanıyorum 32. Haftadayım çok şükür daha bişey olmadı çok kilo almama rağmen. 26. Hafta da başlamıştım.
Asiacr Selvaelyenn ben mustela catlak oncesi kullaniyorum fayda edip etmeyecegini gorecegiz simdilil bkrsey yok 28. Haftada ama zaten asil bu haftalardan sonra belli olur. Eger catlayacagi varsa catliyor o da ayri