Meraba kızlar bugün kese için muayene oldum ultrasonda görünmedi dış gebelikten şüphelendi doktor alttan muayanede göründü kese dış gebelik değil ama değerler istediğim Gibi değil sağlıksız gebelik olabilir dedi Cuma günü tekrar gidicem bir bilgisi olan var mı ?Bu arada değerim 2236,06