Merhaba arkadaşlar yaklaşık 5 ay önce burda bebeğimin doğmasına gün sayıyordum ama 35. Haftamda bebeğimi hamilelik kolestazından kaybettim maalesef . Sonra safra ameliyatım oldum ve şuan 4 haftalık hamileyim tek isteğim sizden hamile annelerin bana dua etmesi ve bu sefer bebeğimi sağ Salim sağlıklı bir şekilde kucağıma almak istiyorum 🤲