Kızlar 39+2 haftalığım oğlum kanala yerleşmedi açıklığım hiç yok doktorum çok beklersin sabrın varsa bekleyelim dedi 42 yi bulabilir dedi çünkü tam yerleşmemiş oğlum bugün de nst yi hiç beğenmedi doktorum hareketleri de azaldı zaten suyum az Çarşamba günü 8 de aç gel hazırlanırız 9 da alırız dedi çok korkuyorum kızlar yardımcı olur musunuz 😣😣😣