Kızlar bugün çatı kontrolüm vardı giriş uygun ama çıkışta ele kemik geliyor zor olabilir bebeğin doğum anındaki kilosuna göre karar vereceğiz dedi doktorum. 37+6 yız. En başından beri normal doğum isteyen biri olarak kafam karıştı. Çok zorlanır mıyım? Böyle bir şey yaşayan var mı acaba 🙄🙄