Ass-46 bende 39+2 yim suyum azalmış ve nst yi doktorum beğenmedi ama sen beklerim dersen doğurturum dedi hiç açılmam yok rahimde yumuşama olsa fitil koyup Doğumu başlatacağım ama yok dedi 40 ı geçecek dedi daha var zamanı dedi 😣😣😣😣 sonra artık karar vermek lazım dedi sonra Çarşamba günü 9 da alacak 😪