Tubi42 36+4gunluk hamileyim bugün doktor kontrolüm vardı böbreğinde büyüme gördü doktor böyle bir durumla karsilastinizmi 1 hafta sonra tekrar gel dedi devam ederse alabiliriz dedi
CicekGirayBysl Tubi42 benim oğlumun da böbreklerde büyüme görüldü. Kontrol altında tutulması gerek dedi. Önümdeki ayın başında tekrar radyolog görecek. Korkuyorum ama doktorlar erkek bebeklerde olası şeyler genelde ama takibi yapılması gerek diye telkin ettiler.
Tubi42 CicekGirayBysl inşallah bir sıkıntı olmaz sağlıcakla gelir yavrularımız benim detaylı temiz cikmisti bu haftada yeni farkına vardı aklıma takıldı benimde 😥 cok fazla bi sknti olabilceğini sanmıyorum takipte kalalım dedi bana da