Neslihant 27 haftalik gebeyim bayram icin memlekte girmistik cumartesi günü kene ısırdı en korktugum seydi başıma geldi tahlil takibi yaptiriyorum suanlik bi sorun yok ama cok korkuyorum dualarinizi istiyorum😔
ekara Neslihant allah yardımcın olsun canım korkma doktorların daha öncede karşılaştığı birşeydir. Birdaha başına gelmez inşallah.
Tugba12345 Neslihant her kene tehlikleli degildir cnm karadenizliym bn bahcede cokk kene girdi vucudma oyle hastnyede gtmezdik eğer büyükce ve siyaha yakinsa tehlilekidr canm
Denizanne Neslihant kene tehlikeli değil canım krım kongo kenesi tehlikeliydi onlarda ülkeden gideli çoook oldu hiç korkma sinek ısırığı gibi şuanki keneler 😊