smyr35 Kuzeym Kaç haftalıksınız. Benim de ilk haftalarımda Tsh değerim 0.05 di. TS3 VE TS4 Değeri de önemli. Benim diğerleri normal olduğu için sadece Tsh düşüklüğüne ilaç başlanmadı takip edildi. Gebelik hormonu ilk zamanlar Tsh değerini düşürebiliyormuş. Yinede endokrin bölümüne gidin.
CicekGirayBysl Bende hipertriod ilacı kullanıyorum. Çok düşük çıkmış değerin. En kısa sürede ya bi endokrin doktoru ya ss bi dahiliye doktoruyla görüş. İlaç başlatılabilir. Tsh bebeğin beyin fonksiyonlarını ve gelişimini etkileyen önemli bişey. İhmal etme lütfen