Cansumanisa Arkadaslar ben özelde öğretmenim ve 37. Hafta 15 agustos civarına geliyor ben o zamana kadar maaş alırmıyım sizce? Evet doğum izninde olmıcam ama öncesi yaz tatili ya vermek istemeyebilir kurucu ama resmiyette yattı görünmesi gerek di mi maaşımın ?
Aysingeldiislerdegisti Cansumanisa bu 12ay sözde mi resmiyette de anlaşmaya özellikle yazdırdınız mı yazmadıysa üstüne yatabilir ben ayrıldığım kurumdan yaz maaşımı alamadım özelde matbu anlaşmalar 10ay özellikle yazdırmak lazım ama tabi kurucunun insanlığına da bakar
Aysingeldiislerdegisti Cansumanisa eminsen sıkıntı yok alırsın tabi sözleşmenin bir nüshası sendeyse değilse patron karaktersizse yatar üstüne ha sözleimeyi okumadım ama yazıodur diyosan yazmıo özel okul anlaşmaların hepsinde eğitim öğretim süresince yazıo yani on ay ondan sonrdum gördün dimi sözleşmede emin misin diye