29 haftalik hamileyim bugun kontrole gittim ve doktor bebeğin başı aşağıda poposu yukarda dedi şuan normal dedi böyle olması ama ailemde o zaman sezaryan olur senin ki dediler bende korktum sizinde başına gelen böyle durum yaşayan oldumu doğumu nasıl oldu birşey söylerseniz sevinirim :)