Bazen böyle yemek borusuyla mide başı arasında ya da nasıl tarif etsem tam kaburgaların bitimi esnasında bişeyler takılmış hissi oluyor mu. Su içiyorum biraz ekmek yiyorum başka şeyler deniyorum ki gitsin diye ama nafile.. Bir yumruk gibi beni rahatsız ediyor.. Başına gelipte çare bulan var mı.. 🤷♀️