Fatzek Kızlar kontrollerim devlette oluyor. Ama doğumu özelde düşünüyorum. Şuan 16haftalığım. Lokman hekimi düşünüyorum kısmetse. Kaçıncı ayda kayıt yaptırmam daha iyi sizce 🤔
Suheda Fatzek bende senin gibiyim canm dogumu ozelde istiyorum 4.ayim benmde ben 5.ayda gidicem ozele devam edicem canm yoksa doktorlar son ay gidersen ilgilenmiyorlarmis
Babyinlove Fatzek son test şeker testi 24.haftada falan yapılıyor , madem ücret ödemek istemedin başta şeker testinden sonra başka test yok o zaman git 🙂)
Fatzek Suheda hımm olabilir. Ama erken kayıtta bütcemi biraz zorlıcaktır. Zaten özeller ateş pahası. Kontrollerdende ne koparırsalar kâr.😐