cennet_aka27 taşındığımda kayıt yaptırmaya gitmiştim ve o zaman demişti sağlık ocağı 19-20. Haftalarda diye. Ama ben doktoruma sormak istedim sonra da bir türlü fırsatını bulamadım. Sorduğumda doktorum geç değil yaptırabilirsin dedi sağlık ocağını aradım araya bayram giriyor bayram sonrası gel dedi dedim geç mi hayır dedi. Sanırım çok erken yapmıyorlar o yüzden hafta belirtiyprlar