Selam bayanlar ya ben 5 aylık oldum daha hiç kusmadım midemde bulanmıyor bide hiç bebeğimi hissetmiyorum 16 haftada gittim doktor hersey normal dedi sizce bugün gitsem mi tekrar 18 haftaya girdim içim rahat değil bide 4 ayda söylenen cinsiyet sonradan değişirmi merak ettim hep rüyamda doktor kızım olcağını söylüyor dünde erkek bebek gördüm ilk defa mavi biberon mavi bebek arabası sizce kızmı benimki görenler kız diyo göbeğim yayvan bide basenlerden kilo aldım sürekli tatlı yiyodum şimdi hep erik aşeriyom 😊🤰