Merhaba arkadaslar😊 çatlatma iğnesi vurdurmustum arife günü. 7 günüm daha var regl olmama kan testi kaptırdık sonuç 9 çıktı. Aksamindada ev testi yaptırdım soluk bı şekilde iki çizgi çıktı. Ertesi gün artış olur diye tekrar yaptırdık değerim 7 çıktı. Sizce hamile miyim. İlacın etkisiyle mi yüksek çıktı acaba 😊