Ultrason boyuna göre 11+2 haftalık gebeyim. Dün vajina çevresinde kaşıntı ve yanma oldu doktor mantar olduğunu söyledi ve ilaç olarak fitil krem ve pudra verdi. Başınıza geldiyse siz neler kullandınız? Sirkeli su yapanlar varmış işe yarıyor mu? Kaç günde geçiyor? Tecrübelerinizi yazar mısınız?