Gamze33 daha önce bunla ilgili bi yerden yine yorum yapmıştım bu kesinin normalde ülke çapında %10 olması gerekirken Türkiye de %80 oranında ,yurtdışında ise %30 .Doktorlar beklemek istemedikleri için kesi atıp bebeğin gelmesini kolaylaştırıyorlarmış zaman kavramından ötürü👎🏻 Sen istemesende atarlar o kesiyi 🤷🏻♀️