bicirinannesi ayy bana da doktor böyle dedi perinatoloji ye gönderdi gittim öyle birşey yok normal herşey dedi zaten normalde 2 hafta geri olması gelişim geriliği sayılmaz ve suyun normalse bütün vucut aynı haftadaysa gelişim geriliği olmuyor genetik yapısı budur diyoruz dedi ☺️ benim gittiğim doktor yanlış ölçüm yapmış çokta güvenmiyorum artık ölçümlere sağlıklı olsun İnşaEllah önemli olan o takmayın kafanıza