Kızlar belki biliyorsunuzdur kan yenilenmesine göre cinsiyet öğrenebiliyorsunuz bende ebe olan bi yakınımdan öğrendim çevremdekilere ve kendime yaptım şuana kadar doğru çıktı istenlere yapabilirim , ama doğum gününüzü tam olarak bilmeniz gerekiyor doğum tarihini yanlış olarak bilenlerde tutmuyo çünkü yanılma payının olduğunu unutmayalım sadece eğlence amaçlı merak eden varsa kendi doğum tarihini ve eşinin doğum tarihini hün ay yıl olarak yazıp yanına kadın erkek olduğunu belirtirse ve hamile kaldığı ayı yada çocuğun doğacağı ayı yazarsa bende hesaplar gönderirim öpüyorum hepinizi🥰