Merhaba arkadaşlar tam sol kısmımda kasıkta değil karın boşluğunun tam sol tarafı yan simit bölgesine yakın bölgemde hafif bi ağrı var böyle birşey yaşayan var mı ? 17+3 haftalık bebeğim . Bazen de yine sol tarafımda resmen kaburga kemiğimin hemen altı ağrıyor merak ettim böyle birşey normal mi p. Tesi günü doktora gittiğimde bi problem yoktu . Şimdi 27 sinde gidicem ona göre erken gitmeyi düşünüyorum..