Kizlar cok kafam karisiyor yardimci olurmusunuz en son 1 nisanda regli olmam gerekiyordu olmadim buna gore hesaplama yapmiyormuyuz 4-5 mart gibi en son reglimim ilk gunu olmasi lazim ama ben hatirlamiyorum duzensiz oldugum icin simdi olmadigim zamana gore hesapliyorum yanlislik mi var nasil hespalamaliyim