Günaydın hamisler
Evet beklenen an gün gelmişti...cuma gününden lekenenmem başladı ebe mi aradım hastaneye gitme kanaman yogunlasirsa sancin başlar ve seni nefessiz bırakana kadar gelme demişti. Cumartesi kanamam artı ebe mi yine aradım hastaneye gel dedi .muaye etti 2 santim açılma vardı .eve gönderdi. Pazar sabahı tekrar geldim sancim artmistti. Hâlâ açıklık 2 santimdi yatis verildi.odada sancimi açılmayı bekledim.saatler geçti yine aynıydı suni sanci takıldı ve 1 saat geçmeden sancim arttı acilmam hızlandı...tabiii ben de korkuda basladii.Artik dayanamaz oldu sanci ebeme sezeryana alın demisim yokkk demiş 😝😝😝o zaman epidural verin demisim ona da yokkk😉😉😉beklemeye devam dedi...artik ben benden geçtim sac baş dağılmış pasbal haldee doguma gittim 🤗🤗🤗🤗5 yada 6 ıkınmada mis kokulumu kucagima verdiler ..o sanci o ağrılar herşey yok olduğu.bin şükür çok şükür bugünleri de gördüm yasadım..darısı tüm hamislerin başına rabbim bi şancı da sağlıkla kucaginiza almayı nasip etsin insallahh....oğlumda ben de çok iyiyiz bin şükür...😍😍😍😍