sevval55 aslında benim işim biraz karışık ben fakültede Davut güvene tüp bebek yaptırdım 8. Haftaya kadar fakültedeydim herşeyi orada yapıldı o ara kanamam oldu hastahane de yattım pek memnun kalmadım çıkar çıkmaz Ercan beye gittim ona çok güveniyordum sağlık ocağında yaptırdım şimdilik testlerimi tarama testlerini yaptırmayacağım zaten fakülteylede tam ilişkimi kesmedim duruma göre hareket edeceğim yani ama artık düzenli olarak Ercan beye gidiyorum ve inşallah doğumumu da o yaptıracak bu konuda netim yani 😊