14+4 olduk bizde bulantim çok şükür azaldı uyku durumum da akşamları erkenden uyuyakalmak dışında yok 😂 arada halsizlik ve hafif bulantı oluyor ama o kadar da olsun 🤦♀️ 12+1 de öğrendik cinsiyetimizi de yarın tekrar kontrolümüz var inşallah herşey yolundadır ☺
Kilo almaya başladınız mı kızlar bi de dün okudum erkenden çatlayanlar varmış galiba ne gibi önlemler aliyorsunuz çatlak oluşmaması için 🤰🥰