Sabah 4ten beri karnımda sancı var belime vuruyor.. Rahat geçiyor diye sevinirken birden böyle oldu. Dün baya temizlik yaptım ev boyandı o yüzden mi böyleyim korkmaya başladım.. Hastaneye daha cumartesi günü gitmiştim.. Tekrar gitmeyi düşünüyorum ama eşim okulda dersi var.. bu neden olabilir yardımcı olurmusunuz.. 27+6 haftalığız.