Gunesdilsah Kızlar 37+6 yız doğum Sancılarım var 90 a kadar çıkıyor ama açılmam yok o yüzden hastaneye yarışta yapmıyorlar ve bu ikinci doğumum benim gibi olan var mı?
Yusufburcu61 Gunesdilsah benim 37 den beri sancım var açılmam yok şuan 39+6 olduk yarın 40 oluyoruz bakalım kontrolde ne diycekler
Gunesdilsah Yusufburcu61 alt kemiklerin yani pelvis kemiklerin kırılıyor gibi oluyor mu adım atamıyorum ben resmen ama tık yok
Yusufburcu61 Gunesdilsah ara ara oluyor canım birde göğsümün altındaki kemiklerim aşırı ağrıyo kırılıyo gibi
Gunesdilsah Yusufburcu61 benimde kasılmak olunca sağ kemğim çok ağrıyor ve ağrılarım bel kasık olarak en çok sağ taraftan vuruyo